Regulamin sklepu Paradisegift
I. Postanowienia Ogólne
- W rozumieniu Regulaminu Paradisegift oznacza Paradisegift spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, kod pocztowy 02-366, przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 23 lok. 109, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000931565, posiadający numer NIP 7011062698 i REGON 520656382. Adres e-mail: sklep@paradisegift.pl.
- Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów oferowanych przez Paradisegift.
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym Paradisegift, zwanym dalej Klientem lub Kupującym, a Paradisegift,.
- Kupującym może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym Paradisegift lub portalu aukcyjnym Allegro.pl. Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
- Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez paradisegift.pl jest obowiązany zapoznać się z Regulaminem. W celu rejestracji konta albo w przypadku zakupu bez rejestracji konta, niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem. Transakcja nie dojdzie do skutku i nie zostanie zawarta umowa sprzedaży, jeśli Klient nie potwierdzi, poprzez zaznaczenie w odpowiednim miejscu formularza, zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
II. Przedmiot Sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach WWW Paradisegift, oferowane w ramach działalności Paradisegift na stronach portalu internetowego Allegro.pl. oraz za pośrednictwem innych stron lub portali internetowych
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Paradisegift oraz na aukcjach portalu internetowego Allegro.pl są̨ fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do oferowania produktów wyprzedażowych, które będą̨ stosownie oznaczone i opisane.
- Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego Paradisegift oraz oferowanych w ramach działalności Paradisegift na stronach portalu internetowego Allegro.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
- Paradisegift dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego Paradisegift.
- Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
– przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata),
– poprzez system płatności elektronicznych – z chwilą otrzymania potwierdzenia płatności. - Płatność za produkt jest warunkiem wysłania przesyłki. Paradisegift nie przyjmuje płatności za pobraniem.
- Akceptując Regulamin, Klient na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2016, poz. 710 ze zm.), wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez 4. Paradisegift. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
- Akceptacja Klienta nie wyłącza prawa Paradisegift do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
- Paradisegift wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność́ ich pochodzenia, czytelność́ oraz integralność́ ich treści.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
- Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Paradisegift w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku braku powiadomienia Paradisegift przez Klienta o zmianie adresu e-mail, wysłaną wcześniej korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa się za prawidłowo doręczoną.
- Klient jest uprawniony do wycofania zgody na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej, w drodze pisemnego oświadczenia woli wysłanego na adres: Paradisegift sp. z o.o. ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 23 lok. 109, lub elektronicznie na adres faktury@paradisegift.pl. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Paradisegift traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
- W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności za złożone zamówienie w postaci transakcji poprzez system płatności elektronicznych, może być doliczona opłata za powyższą transakcję w wysokości poniesionych przez Paradisegift kosztów transakcji liczoną od wartości brutto zamówionego produktu lub zamówionych produktów. Wysokość naliczonej opłaty za transakcję poprzez serwis płatności elektronicznych jest każdorazowo wyszczególniona w podsumowaniu zamówienia przed związaniem Klienta umową.
III. Realizacja zamówienia
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę sklepu internetowego na stronie www.paradisegift.pl. W tym celu należy dokonać rejestracji konta użytkownika na stronie internetowej i dokonać akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.
- Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
- Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
- Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
- wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie Paradisegift i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu:
– realizacji umowy przez Sprzedającego,
– informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Paradisegift.
- akceptuje postanowienia Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego Paradisegift
- może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach;
- wyraża zgodnę na przetwarzanie danych osobowych w formie checkboxów.
- wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie Paradisegift i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu:
5. O zmianach w Regulaminie użytkownik zostanie powiadomiony przy pierwszym logowaniu po wejściu w życie zmian w Regulaminie. Akceptacja zmian w regulaminie odbywa się poprzez potwierdzenie/kliknięcie komunikatu na stronie logowania w serwisie firmy Paradisegift . Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest równoznaczna z wyrejestrowaniem się z serwisu Paradisegift z zastrzeżeniem, że Użytkownik uczestniczy w rozpoczętych przed rozwiązaniem umowy transakcjach na zasadach Regulaminu obowiązującego w dacie ich rozpoczęcia. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych osób korzystających z serwisu Paradisegift
6. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www.paradisegift.pl z zastrzeżeniem, że transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie tych zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Użytkownik dokonuje akceptacji zmiany regulaminu poprzez kliknięcie/potwierdzenie komunikatu na stronie logowania w serwisie Paradisegift.
7. W celu zakupu produktów w sklepie internetowym Paradisegift należy kliknąć wybrany produkt i dokonać zamówienia.
8. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 10 dni. Jeśłi Klient w tym czasie nie opłaci zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane, a umowa uznana jest za niezawartą.
9. Potwierdzenie zawarcia umowy przesłane zostanie Klientowi na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym lub w stosownej pozycji formularzu zamówienia w przypadku zakupów bez rejestracji.
10. Zakup towaru może być dokonany bez rejestracji. W takiej sytuacji klient musi podać dane niezbędne do realizacji umowy, w tym imię, nazwisko lub nazwę, adres, kod pocztowy oraz adres e-mail jak również potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem.
IV. Dostawa
- Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Paradisegift oraz zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zakupione produkty są dostarczane za pośrednictwem doręczyciela wybranego przez Klienta przy składaniu zamówieni, spośród opcji wskazanych przez Paradisegit, z uwzględnieniem wymiarów oraz masy przesyłki.
- Koszt dostawy zakupionych produktów jest wskazany każdorazowo w podsumowaniu zamówienia, po wyborze lub potwierdzeniu opcji dostawy.
- Termin realizacji umowy sprzedaży wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
- W wypadku gdy Sprzedający nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, Sprzedający może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Klienta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Paradisegift.
- Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Zaleca się, aby Klient dokonał sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze (lub innym doręczycielu). Kurier zobowiązany jest zaczekać przez czas niezbędny do dokonania sprawdzenia stanu paczki przez Klienta. Sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu mogących mieć związek z dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się ich zgłoszenie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem reklamacje@paradisegift.pl (zgłoszenie reklamacji towaru kupionego drogą internetową) oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej.
- Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, w przypadku dostaw realizowanych przez firmę kurierską, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem reklamacje@paradisegift.pl (zgłoszenie reklamacji towaru kupionego drogą internetową) oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem w terminie do 7 dni. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient sporządził i dostarczył także dokumentację fotograficzną uszkodzeń.
- W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny paczkomatu. Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się zgłosić w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w najbliższym oddziale firmy INPOST, w celu sporządzenia przez INPOST protokołu szkody, a także zgłosić do paradisegift.pl za pośrednictwem e-maila reklamacje@paradisegift.pl w ciągu 24 godzin od odebrania towaru.
- W przypadku jednego zamówienia złożonego z wielu produktów, co do których występują różnice w sposobie ich pakowania w szczególności ze względu na ich gabaryty lub też różnice w zakresie czasu realizacji zamówienia, Paradisegift może dokonać podziału zamówienia na mniejsze przesyłki. W opisanej sytuacji koszt dostawy podany Klientowi w podsumowaniu zamówienia nie zmienia się, lecz zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki. W sytuacji, gdy anulowana zostanie część zamówienia – niezależnie od przyczyn, korekcie oraz zwrotowi podlegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do anulowanej części zamówienia.
- Paradisegift jest zobowiązana dostarczyć konsumentowi towar bez wad.
- Paradisegift nie udziela gwarancji na sprzedane towary.
V. Prawo do odstąpienia od umowy – dotyczy jedynie konsumentów w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego.
- Klient, będący konsumentem, który zawarł umowę̨ na odległość́, może od niej odstąpić́ bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać́ na adres siedziby Paradisegift lub skan, mailem na adres reklamacje@paradisegift.pl.
- Wykonanie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest także za pomocą̨ formularza stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Formularz stanowi załącznik do Regulaminu.
- Termin 14-dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objecie rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę̨ trzecią inną niż przewoźnik.
- Paradisegift wskazuje, że stosownie do art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość́ nie przysługuje konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Klient ponosi odpowiedzialność́ za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ustawy o Prawach konsumenta).
- Większość́ produktów dostępnych w sklepie internetowym Paradisegift posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia produktu.
- Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Chodzi o sytuację, gdy dany zestaw sprzedawany był jako jeden towar i dla całego zestawu Paradisegift wskazywał jedną cenę.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy, w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi Klient (art. 34 ust. 2 ustawy o Prawach konsumenta).
- Paradisegift ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- Paradisegift dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Paradisegift nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
VI. Reklamacje
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji w ramach rękojmi.
- W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się z Paradisegift. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się kontakt drogą elektroniczną.
- W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji odesłał towar wraz z opisem usterki oraz mailem podanym podczas składania zamówienia co pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia.
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuje wiadomość́ e-mail zawierającą dalszą instrukcję postepowania reklamacyjnego.
- Reklamowany towar należy dostarczyć́ do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient będący konsumentem jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Paradisegift jest Inspekcja Handlowa (https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).
- Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością, ma prawo zgłosić wadę sprzedającemu, czyli skorzystać z rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Paradisegift spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie,
02-366 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 23 lok. 109,
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000931565,
NIP 7011062698 i REGON 520656382.
Adres e-mail: ……..
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.